SPOSÓB SKŁADANIA REKLAMACJI
oraz ważne informacje na temat reklamacji w sklepie AWERSO.PL
1. Firma AWERSO jest zobowiązana sprzedać i dostarczyć klientowi towar, bez wad fizycznych i prawnych.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
3. Wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową sprzedaży. W szczególności towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli: towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia towar nie ma właściwości, o których istnieniu AWERSO zapewniał towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym
4. Firma AWERSO, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania towaru klientowi lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze sprzedanym w tej samej chwili.
5. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
6. Klienci powinni kierować ewentualne reklamacje e-mailem na adres: sklep@awerso.pl, bądź za pośrednictwem poczty na adres: AWERSO Bolesław Bellon, ul. Bohaterów Monte Cassino 53, 20-705 Lublin, z dopiskiem „Reklamacja”.
7. Jeżeli towar sprzedany ma wadę, klient ma prawo: żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo żądać usunięcia wady złożyć oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, przy czym w takim przypadku AWERSO, może niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymienić towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunąć. Jednakże jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez AWERSO, albo AWERSO nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad, lub usunięcia wady, powyższe ograniczenie nie stosuje się i klient może złożyć stosowne oświadczenie o proporcjonalnym obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.
8. Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
9. Klient zamiast zaproponowanego przez AWERSO usunięcia wady, może żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo zamiast wymiany towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez AWERSO.
10. Firma AWERSO, może odmówić wymiany towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez klienta, jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów. Reklamacje dotyczące wyczerpanych baterii , będą rozpatrywane negatywnie dla klienta (wszystkie artykuły przed wysłaniem do klienta, są sprawdzane pod kątem sprawności baterii i sprawności mechanicznej).
11. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez AWERSO reklamacji, o czym klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez klienta, albo SMS na podany przez klienta nr telefonu, albo przesyłką pocztową na adres wskazany przez klienta.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje